Časté otázky
Potřebujete s něčím pomoci?
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat a to prostřednictvím chatu v kurýrské aplikaci Wolt Partner.
Nejčastější dotazy
Je možné doručovat pěšky?
Snažíme se, aby byla objednávka zákazníkovi doručena co možná nejrychleji. Právě z tohoto důvodu není možné doručovat pěšky a je třeba využít nějaký dopravní prostředek (auto, kolo, skútr).
Je možné jezdit na IČO někoho jiného?
Toto bohužel není možné. Je třeba mít založené IČO na své jméno. Není tak možné využívat údaje někoho jiného.
Proplácí Wolt pohonné hmoty?
Sazby za objednavky jsou tak vysoké, aby zohlednily náklady spojené s rozvozem a byly tak co nejaktraktivnějši. Pohonné hmoty si každý partnerský kurýr platí sám.
Jak si změnit údaje/ve smlouvě?
Stačí nás kontaktovat pomocí chatu v kurýrské aplikaci Wolt Partner. Rádi vám pomůžeme!
Funguje aplikace Wolt Partner na všech mobilních zařízeních?
Aplikace Wolt Partner funguje na všech mobilních zařízení, která podporují iOS či Android.
Aplikace není podporována především na zařízeních Huawei:
-
Huawei P40
-
Huawei P40 Pro
-
Huawei Mate 30 series
-
Huawei Mate Xs
-
(Huawei) Honor 30 series
Jak je to se spropitným?
Spropitné vám zákazník může dát skrz aplikaci nebo hotově, samozřejmě vám v plné výši zůstává.
DIČ
V rámci nové směrnice EU (DAC7) je naší zákonnou povinností vysbírat a předat příslušným úřadům požadované informace.
Nehraje roli, zda jste nebo nejste plátce DPH.
DIČ vám bylo přiděleno při založení živnosti (dokument: Registrace k dani z příjmů) a formát je ve většině případů:
-
CZ + vaše Rodné číslo (fyzické osoby)
-
CZ + IČO (právnické osoby)
DIČ můžete najít i v portálu Mojedaně v sekci DIS+.